Oldalköltözés
clementia.
Kedves Mindenki!

Oldalunk új formában nyitotta meg kapuit: clementia. néven. Sok szeretettel várunk benneteket, ahogy új discordunkon is! Ott találkozunk! : )

b & caelor & effy

Lépj beljebb
ki jár itt?
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
 Elfelejtettem a jelszavam!
Multiváltó
válts felhasználót!
Felhasználónév:


Jelszó:


Bagolyposta
az oldalon fecsegõk
Friss posztok
pergamentekercseink

Hírek
Alastor Moody

Párbaj Rendszer EmptySzomb. 25 Dec. - 10:27
MARAUDDDERS
Alecto Carrow

Párbaj Rendszer EmptyVas. 5 Dec. - 0:12
Practise makes perfect... really?
Alex R. Emerson

Párbaj Rendszer EmptySzer. 21 Júl. - 14:54
Elkészültem!
Lucius Malfoy

Párbaj Rendszer EmptyPént. 9 Júl. - 1:06
Marvel Universe
Vendég

Párbaj Rendszer EmptyCsüt. 8 Júl. - 9:43
Lucius A. Malfoy
Lucius A. Malfoy

Párbaj Rendszer EmptySzer. 7 Júl. - 16:18
arasznyit fölötte léptek
Yves McGonagall

Párbaj Rendszer EmptySzer. 30 Jún. - 3:38
First Knight
Martin Nott

Párbaj Rendszer EmptyKedd 29 Jún. - 2:33
en passant
Anathema Avery

Párbaj Rendszer EmptyKedd 29 Jún. - 0:34
A hónap írói
a hónap posztolói
Erre kószálók
ki kóborol erre?

Nincs


Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 4 vendég :: 1 Bot
A legtöbb felhasználó (412 fő) Szer. 30 Okt. - 5:17-kor volt itt.


Megosztás

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

I solemnly swear
I am up to no good

Admin

Admin

C’est la vie
Admin
▽ Reagok :
0
▽ Avatar :
▲ bűbájos

»
» Pént. 31 Aug. - 10:00

Párbaj

A rendszer, ami segít


Ebben az összefoglalóban találhatjátok az általunk kidolgozásra került rendszer előnyeit, használatát és ezek pontos leírását.

Miért is jött létre a párbajrendszer?
A világunk jelenlegi politikai álláspontjai miatt rengeteg olyan alkalom és játék születik, amiben az ellenfelek egymásnak ütköznek. Szeretnénk, ha ezen helyzeteket a lehető legmegfelelőbben ki tudnátok használni, a felkínálkozó lehetőségeket pedig korrekt módon lemeccselni. Eddig még csak ritkán láttuk, hogy a párbaj lehetőségét kihasználnátok, így reméljük, ezzel a rendszerrel már többen választanak ilyen izgalmakat.

A Rendszer - Kockadobás.
Hogy kihasználjuk a fórum adta előnyöket, így ismét felhívnánk a figyelmeteket a már használható Kockadobásra. Ez a funkció egy olyan lehetőséget ad nekünk, amivel könnyen el tudunk dönteni olyan kérdéseket, helyzeteket, amik mesélő nélkül nehezen valósíthatóak meg.
A következőképpen tudjátok ezt használni:

- Kattintsatok az eszköztárban a három pontot tartalmazó kockára (ILLUSZTRÁCIÓ)

- A megjelent gombok közül válasszátok ki a dobókockát (ILLUSZTRÁCIÓ)

- Válasszátok ki a "Dobókocka" feliratot, és a következő kódnak kell megjelennie per-jel nélkül:
[/roll="Dobókocka"]1[/roll]

- Innentől kezdve, ha egy kockával szeretnétek dobni, ezt a kódot csak így magában elküldhetitek, ha viszont két számot jelenítenétek meg, akkor a kód közé, egy kettest írjatok be, per-jel nélkül:  
[/roll="Dobókocka"]2[/roll]


- A következőképp fog megjelenni a kocka, ha mindent jól csináltatok:

Egy számmal:

Admin carried out 1 launched of one Párbaj Rendszer 6kis10 (Dobókocka.) :
Párbaj Rendszer 410


Két számmal:

Admin carried out 2 launched of one Párbaj Rendszer 6kis10 (Dobókocka.) :
Párbaj Rendszer 210 , Párbaj Rendszer 310


A Rendszer - Hogyan használjuk?
Kiemelném, hogy ez egyáltalán nem kötelező egy párbaj során, aki szeretne élni a helyzettel, megteheti, de akár mesélő segítségét is kérhetitek a döntésben, ha nem kockáznátok, sőt, ha meg tudjátok beszélni egymás között, saját magatok is dönthettek.

Viszont aki a rendszert venné kézbe, a következőképp ajánljuk azt:
Mindenképp a KÉT KOCKÁS dobást fogjuk alkalmazni.

Első kocka:
A bal oldali kocka lesz az első, amit néznünk kell a párbaj során. A felosztásában pedig a következőképp döntöttünk:
• Ha 1-es és 2-es a dobás eredménye - a támadó elvéti a célpontot.
• Ha 3-as és 4-es a dobás eredménye - a célpont kivédi a támadást.
• Ha 5-ös és 6-os a dobás eredménye - a támadó eltalálja a célpontot.

Második kocka:
A jobb oldali kockát figyeljük a következő lépésben. Ez csak akkor lesz érvényes, ha a támadó eltalálja a célpontot. Ennek felosztása a következő:
• Ha 1-es és 2-es a dobás eredménye - a támadó leteríti a célpontot.
• Ha 3-as és 4-es a dobás eredménye - a támadó megsebzi a célpontot.
• Ha 5-ös és 6-os a dobás eredménye - a célpont azonnal vissza tud támadni.


A párbaj vége:
Mivel ez akár lehetne egy végtelen körforgás is, ezért ezt is egy meghatározott számhoz kötöttük, hiszen tudjuk, a karaktereink sem szuperhősök, nem bírják a végtelenségig.
Ez alapján tehát, HA valamelyik karakter a párbaj alatt HÁROMSZOR eltalálja a célpontot, és az a varázslat HÁROMSZOR megsebzi azt, véget ér a küzdelem. Az, hogy milyen varázslatokról beszélünk és milyen sebesüléseket szereztek, teljesen rátok és a helyzetre bízzuk. Természetesen ennek eldöntéséhez is nyugodtan alkalmazhatjátok a kockát.

 
Vissza az elejére Go down

Párbaj Rendszer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére
1 / 1 oldal

Similar topics

-
» Jutalmazási rendszer

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
The Age Of The Marauders :: Ragadj pennát! :: Szerepjáték a-tól z-ig-