I solemnly swear I am up to no good C’est la vie ▽ Reagok : 0
▽ Avatar : ▲ bűbájos
| » » Pént. 31 Aug. - 10:00 | | Párbaj A rendszer, ami segít Ebben az összefoglalóban találhatjátok az általunk kidolgozásra került rendszer előnyeit, használatát és ezek pontos leírását. Miért is jött létre a párbajrendszer?A világunk jelenlegi politikai álláspontjai miatt rengeteg olyan alkalom és játék születik, amiben az ellenfelek egymásnak ütköznek. Szeretnénk, ha ezen helyzeteket a lehető legmegfelelőbben ki tudnátok használni, a felkínálkozó lehetőségeket pedig korrekt módon lemeccselni. Eddig még csak ritkán láttuk, hogy a párbaj lehetőségét kihasználnátok, így reméljük, ezzel a rendszerrel már többen választanak ilyen izgalmakat. A Rendszer - Kockadobás. Hogy kihasználjuk a fórum adta előnyöket, így ismét felhívnánk a figyelmeteket a már használható Kockadobásra. Ez a funkció egy olyan lehetőséget ad nekünk, amivel könnyen el tudunk dönteni olyan kérdéseket, helyzeteket, amik mesélő nélkül nehezen valósíthatóak meg. A következőképpen tudjátok ezt használni:- Kattintsatok az eszköztárban a három pontot tartalmazó kockára (ILLUSZTRÁCIÓ) - A megjelent gombok közül válasszátok ki a dobókockát (ILLUSZTRÁCIÓ) - Válasszátok ki a "Dobókocka" feliratot, és a következő kódnak kell megjelennie per-jel nélkül: [/roll="Dobókocka"]1[/roll] - Innentől kezdve, ha egy kockával szeretnétek dobni, ezt a kódot csak így magában elküldhetitek, ha viszont két számot jelenítenétek meg, akkor a kód közé, egy kettest írjatok be, per-jel nélkül: [/roll="Dobókocka"]2[/roll] - A következőképp fog megjelenni a kocka, ha mindent jól csináltatok: Egy számmal: - Admin carried out 1 launched of one (Dobókocka.) :
Két számmal:
- Admin carried out 2 launched of one (Dobókocka.) :
- ,
A Rendszer - Hogyan használjuk? Kiemelném, hogy ez egyáltalán nem kötelező egy párbaj során, aki szeretne élni a helyzettel, megteheti, de akár mesélő segítségét is kérhetitek a döntésben, ha nem kockáznátok, sőt, ha meg tudjátok beszélni egymás között, saját magatok is dönthettek.
Viszont aki a rendszert venné kézbe, a következőképp ajánljuk azt: Mindenképp a KÉT KOCKÁS dobást fogjuk alkalmazni.
Első kocka: A bal oldali kocka lesz az első, amit néznünk kell a párbaj során. A felosztásában pedig a következőképp döntöttünk: • Ha 1-es és 2-es a dobás eredménye - a támadó elvéti a célpontot. • Ha 3-as és 4-es a dobás eredménye - a célpont kivédi a támadást. • Ha 5-ös és 6-os a dobás eredménye - a támadó eltalálja a célpontot.
Második kocka: A jobb oldali kockát figyeljük a következő lépésben. Ez csak akkor lesz érvényes, ha a támadó eltalálja a célpontot. Ennek felosztása a következő: • Ha 1-es és 2-es a dobás eredménye - a támadó leteríti a célpontot. • Ha 3-as és 4-es a dobás eredménye - a támadó megsebzi a célpontot. • Ha 5-ös és 6-os a dobás eredménye - a célpont azonnal vissza tud támadni.
A párbaj vége: Mivel ez akár lehetne egy végtelen körforgás is, ezért ezt is egy meghatározott számhoz kötöttük, hiszen tudjuk, a karaktereink sem szuperhősök, nem bírják a végtelenségig. Ez alapján tehát, HA valamelyik karakter a párbaj alatt HÁROMSZOR eltalálja a célpontot, és az a varázslat HÁROMSZOR megsebzi azt, véget ér a küzdelem. Az, hogy milyen varázslatokról beszélünk és milyen sebesüléseket szereztek, teljesen rátok és a helyzetre bízzuk. Természetesen ennek eldöntéséhez is nyugodtan alkalmazhatjátok a kockát.
|
|